Календарно – тематичне планування уроків
інформатики 7 клас
(1 година-35 годин н.р.)
за програмою нового державного стандарту
Програму підготували:
Мирослав Жалдак,дійсний член НАПНУкраїни, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теоретичної інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова;
Наталія Морзе,член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, проректор з питань інформатизації навчально-наукової та адміністративної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка;
Ганна Ломаковська,вчитель-методист вищої категорії,директор Ліцею інформаційних технологій № 79
м. Києва, заслужений працівник освіти України;
Галина Проценко, вчитель-методиствищої категорії Печерської гімназії № 75 м. Києва;
Йосиф Ривкінд, учитель-методиствищої категорії, завідувач кафедри математики та інформатики ліцею № 38 імені В. М. Молчанова м. Києва, заслужений вчитель України;
Віктор Шакотько, викладач-методиствищої категорії, заступник директора з навчальної роботи Кременчуцького педагогічного училища ім.А. С. Макаренка.
№ уроку | Дата уроку | Тема уроку | Примітки | |
7 А | 7 Е | |||
Тема 1. Електронне листування (4 години) | ||||
1. | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень. | |||
2. | Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. | ПОЧЕМУЧКА. КОМПЬЮТЕР "23. Безопасность в интернете при работе" | ||
3. | Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами. | Почемучка. Информатика. 31 серия. Где находится Интернет | ||
4. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. | |||
Тема 2. Моделювання (3 години) | ||||
5. | Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін. | |||
6. | Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. | |||
7. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. | |||
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9 годин) | ||||
8. | Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. | Почемучка. Информатика. 36 серия. Алгоритмы | ||
9. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. | |||
10. | Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». | |||
11. | Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. | |||
12. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. | |||
13. | Цикли з передумовою. | |||
14. | Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. | |||
15. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. | |||
16. | Підсумковий урок за І семестр. | |||
Тема 4. Табличний процесор (8+1 годин) | ||||
17. | Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. | |||
18. | Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. | |||
19. | Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. | |||
20. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. | |||
21. | Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. | |||
22. | Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. | |||
23. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. | |||
24. | Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. | |||
25. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. | |||
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач (4 години) | ||||
26. | Поняття про розв'язування задач в різних галузях діяльності людини. | |||
27. | Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань. | |||
28. | Розв’язування компетентнісних задач. | |||
29. | Розв’язування компетентнісних задач. | |||
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів (6 годин) | ||||
30. | Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту. | |||
31. | Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо) | |||
32. | Виконання індивідуальних навчальних проектів. | |||
33. | Захист проекту. | |||
34. | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | |||
35. | Підсумковий узагальнюючий урок. |
Вчитель: ____________ Андрієвський Руслан Петрович
Затверджено: „__“ вересня 2015 року.
Заступник директора з навчально-виховної роботи _________ Батуринець Яна Миколаївна
Затверджено: „__“ січня 2016 року.
Заступник директора з навчально-виховної роботи _________ Батуринець Яна Миколаївна
Коментарi